• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Premieră: Târg al producătorilor locali, într-un hipermarket! ”Chiar din Mureș”: 11-13 aprilie, în Carrefour Târgu Mureș

    agrointeligenta.ro -

    Grupul Agrointeligența, alături de Carrefour România și cu sprijinul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, organizează în perioada 11-13 aprilie târgul de produse locale „De aici, de aproape. Chiar din Mureș” de la 24 de fermieri din regiune. Inițiativa face parte dintr-un proiect pilot ce presupune organizarea piețelor dedicate producătorilor locali în interiorul hipermarketurilor Carrefour, oferindu-le acces direct la consumatori. Primul eveniment se va desfășura în incinta hipermarketului Carrefour din centrul comercial Shopping City Târgu Mureș.

    Acest târg propune o viziune inovativă printr-o selecție importantă de producători locali, deja listați în cadrul hipermarketul Carrefour cu produse noi și realizate special pentru ocazia sărbătorilor de Florii și Paște, cât și fermieri noi, parte din Grupul Agrointeligența. Aceștia le vor prezenta consumatorilor produsele locale, precum și poveștile din spatele fiecărui preparat, de la modul de producție, până la tradițiile respectate pentru gustul autentic. În weekend-ul de Florii, peste 20 de producători locali din județul Mureș vor anima spațiul Carrefour cu tarabele lor pline de istorie gastronomică locală, cu preparate din carne, lapte, legume și fructe, produse de panificație și patiserie.

    „Mulțumesc Carrefour România pentru că au acceptat proiectul nostru. Ne așteptăm să avem priză la consumatorii din Târgu Mureș care vor aprecia posibilitatea de interacționa direct cu cei mai renumiți producători locali din zonă. Ne propunem să extindem acest proiect la nivel național”, a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.

    „Sprijinirea producătorilor locali este parte din ADN-ul Carrefour. Programele dezvoltate la nivel local reprezintă o prioritate pentru companie și reflectă, totodată, una dintre cele mai puternice expresii ale angajamentului nostru global prin Act for Food. Susținem în special produsele locale, bio și Filiera Calității, iar rezultatele se văd. Din totalul furnizorilor noștri de marcă proprie, 93% sunt companii românești. Mulțumim Agrointeligența pentru suport și parteneriat. Organizarea unui târg în care producătorii locali interacționează direct cu clienții face parte din strategia noastră de a promova și valorifica produsele locale din magazine. Vom continua aceste demersuri”, a declarat Mario Crețu, director afaceri instituționale și mediu, Carrefour România.

    În cadrul acestui târg, vizitatorii vor putea descoperi produse tradiționale, realizate de 24 de producători locali și regionali. Printre produse se vor regăsi atât legume proaspete, precum verdeață, ceapă verde, salată și ridichi, dar și produse de panificație, preparate din carne sau lactate.


    Te-ar mai putea interesa

    O țară UE avertizează populația să nu consume ouă de țară, din cauza substanțelor chimice periculoase Samsarii au dat lovitura înainte de sărbători – au cumpărat ceapă verde de la producători și au vândut-o la prețuri mari în piețe Fermierii trebuie să anunțe primăria cu 48 de ore înainte de a stropi. Stuparii, obligați să ia acordul fermierilor pentru a amplasa stupii

    Ultimele știri

    Arătură, minim-till sau no-till? Rezultate obținute după 5 ani în ferma sa de sătmăreanul Bekes Arnold Agro Kar, un distribuitor de utilaje agricole din Ucraina, își va lansa propria linie de tractoare Comisia Europeană promite sprijin financiar pentru fermierii afectați de febra aftoasă